Advertisement

גל גדות וונדר וומן : "וונדר וומן 1984" הכניס כבר 85 מיליון דולר, הסרט השלישי ... - וונדר וומן היא דיאנה, נסיכת האמזונות (המבוססות על המיתולוגיה היוונית) ושגרירתן.

גל גדות וונדר וומן : "וונדר וומן 1984" הכניס כבר 85 מיליון דולר, הסרט השלישי ... - וונדר וומן היא דיאנה, נסיכת האמזונות (המבוססות על המיתולוגיה היוונית) ושגרירתן.. היא נחושה, מלאת כריזמה, חמודה מאוד ונותנת כול כך הרבה נפח לדמות של וונדר וומן שקשה לדמיין מישהי אחרת בתפקיד הזה. תוכנית האימונים של גל גדות נחשפת. בפוסטר המרהיב שהוצג בתערוכת licensing expo בלאס וגאס נראית הכוכבת הישראלית כשהיא יושבת. לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי. הסיבה ש'וונדר וומן' כול כך מעניינת אותנו היא גל גדות (הוא הא הוא הא היא משלנו!!!), השחקנית מראש העין שפלסה את דרכה והגיעה לפסגה ההוליוודית.

גם בחול וונדר וומן הוא שובר קופות ענקי. לגל גדות יש ביטחון עצמי גבוה וכך גם לדמות וונדר וומן. היא אמנם חזקה יותר בקטעי האקשן והקומדיה מאשר בחלקים הדרמטיים, אבל היא עדיין גיבורת־על. כמו כולנו, גל גדות צפתה בטריילר החדש לדדפול 2, אבל בשונה מאיתנו היא הבחינה בפריים אחד חשוד, שהזכיר לה את וונדר וומן קצת יותר מדי. בתמונה נראית גדות ללא איפור עם עיגולי שינה ובסצנה מוכרת כמעט לכל אמא טריה:

גל בצמרת - ידיעות אחרונות
גל בצמרת - ידיעות אחרונות from images1.ynet.co.il
גדות היא חברת האקדמיה האמריקאית לקולנוע ומלכת היופי של ישראל לשנת 2004. על פי אנליסטים בארהב, הסרט צפוי להיות בעל הפתיחה השישית הטובה ביותר מבין סרטי חודש יוני אי פעם. תוכנית האימונים של גל גדות נחשפת. וונדר וומן עושה היסטוריה >>. גל גדות בפרימיירה של וונדר וומןצילום: האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב. לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. גם בחול וונדר וומן הוא שובר קופות ענקי.

חברת האחים וורנר (אבל מבחינתנו זה גל גדות) שיחררו את הטריילר הראשון לוונדר וומן 84 סרט ההמשך ללהיט העצום משנת 2017 שהפך את גל גדות לשם מוכר בכל בית.

בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי (כריס פיין) בעולמנו היא מגלה את מלוא כוחותיה ואת הייעוד האמיתי שלה, וכך הופכת להיות אחת מהגיבורות הגדולות שהעולם ידע. גל גדות בפרימיירה של וונדר וומןצילום: האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב. היא זכתה לפרסום עולמי לאחר שגילמה את דמותה של ג'יזל ישר בסדרת הסרטים האמריקאית מהיר ועצבני. ומה קורה כשהיא אומרת שנמאס לה לעמוד מאחורי הגבר הנל? ראטנר הואשם כי הטריד מספר שחקניות. בתמונה נראית גדות ללא איפור עם עיגולי שינה ובסצנה מוכרת כמעט לכל אמא טריה: דיברתי על ״וונדר וומן״ ועל האופן שבו אני מצפה שהסרט יתקבל בישראל, כולל קטעים מפסקול הסרט, בחצי השעה הראשונה של פודקאסט הקולנוע של סינמסקופ ברדיו הקצה. גדות היא חברת האקדמיה האמריקאית לקולנוע ומלכת היופי של ישראל לשנת 2004. כמו כולנו, גל גדות צפתה בטריילר החדש לדדפול 2, אבל בשונה מאיתנו היא הבחינה בפריים אחד חשוד, שהזכיר לה את וונדר וומן קצת יותר מדי. גם בחול וונדר וומן הוא שובר קופות ענקי. וונדר וומן (הלא היא גל גדות) היא נסיכת האמזונות שמגיעה לכוכב כדור הארץ כדי להיות הגיבורה מעל פני כל העולם. הסיבה ש'וונדר וומן' כול כך מעניינת אותנו היא גל גדות (הוא הא הוא הא היא משלנו!!!), השחקנית מראש העין שפלסה את דרכה והגיעה לפסגה ההוליוודית.

היא תהיה הישראלית הראשונה שזוכה ציצה גדות בחשבון הטוויטר שלה, לצד סרטון בו חותמת על הקיר האיקוני הסדרה. סופרמנים נגד באטמנים גרסת המציאות ותואמות גל גדות בדמות וונדר וומן בכל הגדלים. לאחר שצקצקנים ברשת קראו לה רזה מדי בשביל לגלם את וונדר וומן, הוכיחה גל גדות כשגל גדות נבחרה לגלם את דמותה של וונדר וומן, היא ספגה גל של ביקורות מצד מעריצי הקומיקס האהוב. גל גדות סירבה לוונדר וומן 2 בגלל השתתפות במאי שהואשם בהטרדה מינית. לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי.

גל גדות חושפת תמונה ראשונה מתוך "וונדר וומן 1984" | מעריב
גל גדות חושפת תמונה ראשונה מתוך "וונדר וומן 1984" | מעריב from www.maariv.co.il
לגל גדות יש ביטחון עצמי גבוה וכך גם לדמות וונדר וומן. חברת האחים וורנר (אבל מבחינתנו זה גל גדות) שיחררו את הטריילר הראשון לוונדר וומן 84 סרט ההמשך ללהיט העצום משנת 2017 שהפך את גל גדות לשם מוכר בכל בית. היא נחושה, מלאת כריזמה, חמודה מאוד ונותנת כול כך הרבה נפח לדמות של וונדר וומן שקשה לדמיין מישהי אחרת בתפקיד הזה. גל גדות הוא שם שאנחנו מגלגלים על הלשון כבר כמה שנים טובות. 60 שלבים בעלת דרגת קושי עולה! האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב. תוכנית האימונים של גל גדות נחשפת. היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות.

על פי הדיווחים הפרק בו תדובב גל גדות את עצמה יקרא bart's not dead והוא ישודר בסתיו.

חברת האחים וורנר (אבל מבחינתנו זה גל גדות) שיחררו את הטריילר הראשון לוונדר וומן 84 סרט ההמשך ללהיט העצום משנת 2017 שהפך את גל גדות לשם מוכר בכל בית. גל גדות סירבה לוונדר וומן 2 בגלל השתתפות במאי שהואשם בהטרדה מינית. ראטנר הואשם כי הטריד מספר שחקניות. וונדר וומן הוא התוספת החדשה לטירוף גיבורי־העל שסוחף אותנו בשנים האחרונות, לצד שומרי הגלקסיה 2 (של החברה המתחרה מארוול), שממשיך לגרוף מיליונים בבתי הקולנוע. סופרמנים נגד באטמנים גרסת המציאות ותואמות גל גדות בדמות וונדר וומן בכל הגדלים. לא מבינים פמיניזם כמו שצריך ואיך הסרט? בשנים האחרונות משקיעים האולפנים יותר ויותר מחשבה אסטרטגית ומשאבים כדי לפתח את אפשרויות המסחור ומינוף המותגים המובילים. הטריילר לסרט, בכיכובה של גל גדות, חושף בין היתר את וונדר וומן בילדותה, ומאפשר הצצה לאימונים האינטנסיביים שעברה. האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה בוונדר וומן גל גדות: אם אתם רוצים ללמוד איך לפתח ביטחון עצמי אני ממליץ לכם לאמץ את דרכי ההתנהגות של גל גדות ושל וונדר וומן. על פי אנליסטים בארהב, הסרט צפוי להיות בעל הפתיחה השישית הטובה ביותר מבין סרטי חודש יוני אי פעם. לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. דיברתי על ״וונדר וומן״ ועל האופן שבו אני מצפה שהסרט יתקבל בישראל, כולל קטעים מפסקול הסרט, בחצי השעה הראשונה של פודקאסט הקולנוע של סינמסקופ ברדיו הקצה.

לכבוד הסרט באטמן נגד סופרמן אשר מגיע אלינו בשבוע הבא, התארחה גל גדות בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס לספר מעט על התפקיד. היא האמא של וונדר וומן וכעת תבינו מאיפה מגיע כל הטוב הזה שקוראים לו גל גדות. האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה בוונדר וומן גל גדות: לפני שהיא הייתה וונדר וומן, היא הייתה דיאנה פרינס נסיכת האמזונות, שהוכשרה להיות לוחמת בלתי ניתנת לעצירה. לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי.

בגלל הפיגוע במנצסטר: הפרמיירה של "וונדר וומן" בלונדון בוטלה
בגלל הפיגוע במנצסטר: הפרמיירה של "וונדר וומן" בלונדון בוטלה from images1.ynet.co.il
לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי. וונדר וומן עושה היסטוריה >>. האמא של הישראלית הכי מצליחה בעולם נרתמת למען מטרה חשובה ופותחת את הלב. בכיכובה של גל גדות האגדית ובבימויה של פאטי ג'ניקס, אין ספק שהעוצמה הנשית באה לכדי ביטוי גל גדות היא הנציגה הישראלית שלנו בחול, לכן אפשר להבין מדוע אנו שומרים לה חסד נעורים ומקווים להצלחתה. דיברתי על ״וונדר וומן״ ועל האופן שבו אני מצפה שהסרט יתקבל בישראל, כולל קטעים מפסקול הסרט, בחצי השעה הראשונה של פודקאסט הקולנוע של סינמסקופ ברדיו הקצה. היא אמנם חזקה יותר בקטעי האקשן והקומדיה מאשר בחלקים הדרמטיים, אבל היא עדיין גיבורת־על. צב נינג'ה, טויס אר אס. וונדר וומן הוא אחד מסרטי גיבורי העל הטובים ביותר מבית dc קומיקס.

האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה בוונדר וומן גל גדות:

אם אתם רוצים ללמוד איך לפתח ביטחון עצמי אני ממליץ לכם לאמץ את דרכי ההתנהגות של גל גדות ושל וונדר וומן. וונדר וומן עושה היסטוריה >>. על פי הדיווחים הפרק בו תדובב גל גדות את עצמה יקרא bart's not dead והוא ישודר בסתיו. דיברתי על ״וונדר וומן״ ועל האופן שבו אני מצפה שהסרט יתקבל בישראל, כולל קטעים מפסקול הסרט, בחצי השעה הראשונה של פודקאסט הקולנוע של סינמסקופ ברדיו הקצה. תוכנית האימונים של גל גדות נחשפת. אמא של גל גדות היא הוונדר וומן האמיתית. לא מבינים פמיניזם כמו שצריך ואיך הסרט? האקסטזה הלאומית סביב גל גדות עיוורת לאירוניה בוונדר וומן גל גדות: היא נחושה, מלאת כריזמה, חמודה מאוד ונותנת כול כך הרבה נפח לדמות של וונדר וומן שקשה לדמיין מישהי אחרת בתפקיד הזה. וונדר וומן (הלא היא גל גדות) היא נסיכת האמזונות שמגיעה לכוכב כדור הארץ כדי להיות הגיבורה מעל פני כל העולם. רפונזל, נסיכה חיננית ומושקעת עם תו תקן ישראלי, עם שמלה מפוארת ויש אפילו את הצמה המפורסמת. כמו כולנו, גל גדות צפתה בטריילר החדש לדדפול 2, אבל בשונה מאיתנו היא הבחינה בפריים אחד חשוד, שהזכיר לה את וונדר וומן קצת יותר מדי. לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי.

היא אמנם חזקה יותר בקטעי האקשן והקומדיה מאשר בחלקים הדרמטיים, אבל היא עדיין גיבורת־על גל גדות. משחק לשעות הפנאי, עזרו לwonder woman להביס את כל המכשולים.

Post a Comment

0 Comments